مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-27سياسي

تداوم کمک های مومنانه| اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان لارستانی


طی آیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، طی آیینی با حضور و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرمانده سپاه ناحیه لارستان، 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان اهدا شد.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه خیر تهیه این جهیزیه، با اشاره به ثمرات ارزشمند کمک به نیازمندان در جامعه گفت: فعالیت های خیرخواهانه، باقیات صالحات است و نتایج ارزشمند کارهای خیر تا مدت های مدید در جامعه ماندگار گردیده و از ثمرات آن بهره های بی شماری به عمل می آید.

در حاشیه این برنامه، هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد لارستان در گفت و گو با خبرنگار فارس با ابراز خرسندی از نگاه مثبت خیرین به بُعد ارزشمند ازدواج جوانان، اظهار داشت: بسیاری از جوانان به جهت عدم فراهم بودن الزامات ابتدایی زندگی از تشکیل زندگی محروم هستند که این گونه اقدامات می تواند گره کوری را از زندگی جوانان باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک های مومنانه| اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان لارستانی

تداوم کمک های مومنانه| اهدای 50 سری جهیزیه به نوعروسان لارستانی